تایتل قالب body { -webkit-touch-callout: none; -webkit-user-select: none; -khtml-user-select: none; -moz-user-select: none; -ms-user-select: none; user-select: none; } طراحی سایت سئو قالب بیان
زیرا که آفتاب، تنهاترین حقیقت ِ شان بود ..


"Dear Padfoot,

I hope you're all right.

It's starting to get colder here. winter is definitely on the way.

In spite of being back at Hogwarts, I feel more alone than ever.

I know you, of all people, will understand."

ش. قاف ۰۹ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۴۴ ۲ ۲ ۳۷۴

تماس برقرار شده (۲)

  • آسو نویس
    سه شنبه ۹ بهمن ۹۷ , ۲۳:۵۵
    مصداق جمله‌ی کوتاه و جانسوز.
  • صخره .
    پنجشنبه ۱۸ بهمن ۹۷ , ۲۱:۳۳
    احساس میکنم بهترین چیزی بود که در حال حاضر میتونستم بخونم. شاتش میره رو پروفایل
    • author avatar
      ش. قاف
      ۱۸ بهمن ۹۷، ۲۳:۰۷
      نااایس بابا نااایس! :)) 
      خوشحالم مناسب واقع شده واست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

« _همسایه های کوچک! (با آنان چنین گفتم.)
گور ِ من کجا خواهد بود؟ »
« _در دنباله ی دامن ِ من. » چنین گفت خورشید.
« _در گلوگاه ِ من. » چنین گفت ماه.