تایتل قالب body { -webkit-touch-callout: none; -webkit-user-select: none; -khtml-user-select: none; -moz-user-select: none; -ms-user-select: none; user-select: none; } طراحی سایت سئو قالب بیان
زیرا که آفتاب، تنهاترین حقیقت ِ شان بود ..


میگم نگه داشتمش. یه جای امن.
میگی دیوونه.
آره. دیوونه م من. دیوونه نبودم که می ذاشتم از یادم بره. فراموشم بشه تمام غصه و دردا رو. شیش ماه شد؟ یک سال؟ بیشتر از اون. مگه کسی به غیر از یه دیوونه، نگه میداره علت و خاطره ی آشوب بودناشو؟ مثل آینه ی دق که شکستنی نباشه. یا باشه، ولی نتونی بشکنیش. نخوای بشکنیش. یه چیزی مثل خودآزاری. دیوانگی. درست گفتی " دیوونه " رو. همیشه میگفتی. همیشه درست میگفتی. درست میگی.
.

.
( نشستی حرفاشو دلِ سیر خوندی برای آخرین بار، نه؟! )

خندیدی بهم؟ گفتی " دیوونه "  ؟ 
نفهمیدی. هیچوقت نمی فهمی.
.

.
تنها خوبیش اینه که دیوونه هرچی داره کار به کسی نداره.
.

.
گفتم تو با یه روانی خطرناک دوست شدی.
گفت تو که راست میگی.
راست می گفتم ولی باور نکرد. بد تموم می شه واسش یه روز. مطمئنم.
باید باور می کرد.

 

#حرفهای_گیج_نامربوط

ش. قاف ۱۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۲۶ ۴ ۱ ۳۶۰

تماس برقرار شده (۴)

  • ع. ا.
    سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۷ , ۲۳:۳۹
    به نظرت «بچه» با «دیوونه» ارتباط خاصی داره؟ یا من اشتباه گرفتم؟
    • author avatar
      ش. قاف
      ۱۱ ارديبهشت ۹۷، ۲۳:۵۲
      هِمم..
      سکوت میکنم فقط !
      شاید. شاید نه.
      ( وی بالاخره توانست مرموز باشد و فریاد زد ییییس. )
      + پ.ن: اینو بگم، کل متن مربوط نیست. فرق دارن موقعیتاش.
  • نیلوفر
    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۹۷ , ۰۲:۴۰
    چقدر زیبا از هیچی ، هیچی نمیفهمم .
    • author avatar
      ش. قاف
      ۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۵۶
      بخاطر اینکه هیچی، هیچی برای فهمیدن نداره. 
      همه ی هیچ. پر از تهی.
      متقابله. منم نمی فهمم.
  • Neg
    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۹۷ , ۱۳:۴۲
    وی با دیوونه در مازوخیسم‌داشتن دارای اشتراک بود.
    • author avatar
      ش. قاف
      ۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۵۹
      دیوونه از یافتن همدرد مشعوف شده و لبخند دردناکی زد.
      ( بامزه ست که از شنیدن این صفتی که گفتی خوشحال شدم )
  • آسو نویس
    پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۹۷ , ۱۸:۱۰
    لازمه بگم حتی منم دارم نمی‌فهمم؟
    • author avatar
      ش. قاف
      ۱۳ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۳۶
      نفهمیدنش بهتره.
      هیچ‌وقت، هیچ‌کس نمی‌فهمه. نخواهیم فهمید.:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

« _همسایه های کوچک! (با آنان چنین گفتم.)
گور ِ من کجا خواهد بود؟ »
« _در دنباله ی دامن ِ من. » چنین گفت خورشید.
« _در گلوگاه ِ من. » چنین گفت ماه.