تایتل قالب body { -webkit-touch-callout: none; -webkit-user-select: none; -khtml-user-select: none; -moz-user-select: none; -ms-user-select: none; user-select: none; } طراحی سایت سئو قالب بیان
زیرا که آفتاب، تنهاترین حقیقت ِ شان بود ..


یک شب خوابیدم و صبح که بیدار شدم، تصمیم گرفته بودم استعاری نباشم!

و آن صبح ِ شنبه، من تمام دوستان ِ مسجّعم را از دست دادم.

و آن صبح ِ شنبه، من مثنوی ِ بلندبالایی را در خود به خاک سپردم.

و بعد از آن، تمام قافیه ها از من پر کشیدند.


شده ام مصداق عینی حرف آن فیلسوفی که -یادم نمانده که بود و- می گفت تو، فقط یک بار می توانی پایت را داخل رودخانه بگذاری چون دفعه ی بعدی که این کار را تکرار کنی، نه تو همان « تو » ی یک لحظه قبل هستی و نه رودخانه. چون رودخانه در جریان است و تو نیز.

حالا مطمئنم اگر همین لحظه خوبم، تضمینی نیست که یک لحظه ی دیگر هم خوب مانده باشم. رسمش همین شکلی ست؟


*عنوان از قیصر امین پور عزیز عزیزم است.

ش. قاف ۰۲ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۳۹ ۵ ۲ ۳۹۵

تماس برقرار شده (۵)

  • | فاخته |
    جمعه ۳ خرداد ۹۸ , ۱۲:۱۳
    چقدر دوست داشتم متن این پستو:)

    +هراکلیتوس بود:)
    • author avatar
      ش. قاف
      ۳ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۳
      خوشحالم که دوست داشتی. خودم هم دوستش داشتم راستش!
      + سپاس! تنها چیزی/جمله ای بود که از دنیای سوفی یادم مونده.
  • آسو نویس
    جمعه ۳ خرداد ۹۸ , ۱۳:۱۸
    هراکلیتوس می‌گه اینو.
    • author avatar
      ش. قاف
      ۳ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۳
      خوش می‌گه پس.
  • | فاخته |
    جمعه ۳ خرداد ۹۸ , ۱۵:۳۶
    میفهمم.ادم خودشم متنای خیلی خوبشو دوس میداره:)
    • author avatar
      ش. قاف
      ۳ خرداد ۹۸، ۱۹:۳۱
      خیلی خوب که نیست، ولی به دلم نشست. :)
  • ع. ا.
    جمعه ۳ خرداد ۹۸ , ۱۶:۲۳
    چقدر لحنت رو دوست دارم وقتی از دغدغه‌ای درونیت می‌نویسی.
    • author avatar
      ش. قاف
      ۳ خرداد ۹۸، ۱۹:۳۶
      منم لحن تو رو دوست دارم وقتی میای برام نظرتو می‌گی.
  • Neg
    دوشنبه ۶ خرداد ۹۸ , ۱۱:۱۶
    پست بهانه بود 🙄
    سری قبلی که اومدم وبلاگت، اسمش همین بود یا هنوز روژند بود؟😶 چرا یهو برگشت دوباره؟
    • author avatar
      ش. قاف
      ۶ خرداد ۹۸، ۱۹:۴۷
      من از کجا بدونم تو آخرین بار کی اومدی برادر؟ :)))
      احتمالا روژند بوده. دیدم کیوسکو بیشتر دوست دارم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

« _همسایه های کوچک! (با آنان چنین گفتم.)
گور ِ من کجا خواهد بود؟ »
« _در دنباله ی دامن ِ من. » چنین گفت خورشید.
« _در گلوگاه ِ من. » چنین گفت ماه.