تایتل قالب body { -webkit-touch-callout: none; -webkit-user-select: none; -khtml-user-select: none; -moz-user-select: none; -ms-user-select: none; user-select: none; } طراحی سایت سئو قالب بیان
زیرا که آفتاب، تنهاترین حقیقت ِ شان بود ..


وقتی نمی میرم

هم دردسرساز ام

هم دست و پا گیر ام

اما، به هر تقدیر

باید تحمل کرد

سربار بودن را.

 

[ پ.ن: آهنگش رو فعلاً نمی ذارم. همراه ِ خاک ارّه - محسن چاوشی. ]

 

گفتی و عَسَی اَن تُحِبّوا شَیئاً و هُوَ شَرٌّ لَکُم و فهمیدم آرزوهایم چه قدر شرارت بار اند که برایم نمی خواهی شان یا که من چه قدر شرورم که آرزوهای بی پناهم را از دسترسم مصون داشته ای همیشه. گفتی لَقَد خَلَقنا الانسانَ فی کَبَد که تازه فهمیدم سیب ها چه قدر به دهانم طعم زهر می دهند. گفتی و دردهایم را بغل کردم. گفتی و مطمئن شدم از میان ِ تمام چیزهایی که به دست نیاورده ام، حداقل، سهم ام از "درد" را از همان ابتدا کنار گذاشته ای برایم مبادا از این یکی هم بی نصیب بمانم. گفتی و یادم آمد از اینهمه، جز درد مگر می مانَد جز واژه ی "برگرد!" مگر می مانَد..

گفتم "این بار پیامبری بفرست که تنها گوش کند" و یادم نمانده چه گفتی.

کاش که " (ما) هُوَ شرٌّ لَنا " .. کاش.

ش. قاف ۱۳ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۲۱ ۲ ۲ ۴۲۰

تماس برقرار شده (۲)

  • ع. ا.
    سه شنبه ۱۳ شهریور ۹۷ , ۰۱:۳۹
    آدم دلش می‌خواد این پستت رو بغل کنه.
    • author avatar
      ش. قاف
      ۱۵ شهریور ۹۷، ۰۱:۱۲
      یه ماچ بذار رو لپ خودت به‌جاش. 
  • Neg
    چهارشنبه ۱۴ شهریور ۹۷ , ۰۰:۳۳
    نمی‌نویسی،
    نمی‌نویسی،
    نمی‌نویسی....
    وقتی‌م می‌نویسی می‌زنی متلاشی می‌کنی آدم رو.....
    • author avatar
      ش. قاف
      ۱۵ شهریور ۹۷، ۰۱:۱۴
      بیا مونتاژت کنم هم‌وطن! :)))
      از شما چه پنهون  خودمونم متلاشی‌ایم جان شما. 🚶🏻‍♂️💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

« _همسایه های کوچک! (با آنان چنین گفتم.)
گور ِ من کجا خواهد بود؟ »
« _در دنباله ی دامن ِ من. » چنین گفت خورشید.
« _در گلوگاه ِ من. » چنین گفت ماه.