تایتل قالب body { -webkit-touch-callout: none; -webkit-user-select: none; -khtml-user-select: none; -moz-user-select: none; -ms-user-select: none; user-select: none; } طراحی سایت سئو قالب بیان
زیرا که آفتاب، تنهاترین حقیقت ِ شان بود ..


مثل همیشه، پُست های وبلاگمو زیر و رو می کردم. از بالا تا پایین می رفتم و دوباره بر می گشتم بالا. رفرش می کردم؛ ( انگار که کسی غیر از خودِ من ای که اینجا نشسته ام و دارم مثل دیوونه ها مرور خاطره می کنم هم هست که بتونه تغییری ایجاد کنه و من با رفرش کردن شاهدِ اون تغییر جدید باشم. ) با مرور هر پُست می گفتم دختر! دیدی دو ماه گذشت از اون گریه ها؟ دیدی الکی الکی نُه مااااه (!!) گذشت از اون تجربه ی نابِ عجیب؟ یادته خستگیا رو؟ صدا ها .. صدای حرفا .. قدم های اومدنا .. دور شدنا .. رقصیدنا ..

چشمم افتاد به ستون سمت راست. همون جایی که بازدید و نمایش و این قرتی بازیا رو می نویسه. دیدم روزشمارِ عمر وبلاگم از 340 رد کرده. گفتم ببین داره یک سالش می شه دختر! یک سالگی سال مهمیه. مثل پونزده سالگی، هجده سالگی، چهل سالگی، صد سالگی .. دست بنجبون پس! یه کاری کن!

چی کار کنیم حالا پگاه؟! تولد بگیریم واسه ش؟ پُست بذاریم و لینک عکس کیک با شمع " 1 " و متن لینکو بنویسیم " بفرمایید کیک " ؟ یا تولدت مبارک اندی آپلود کنیم؟

پگاه می گه چرت و پرت نگو. تولدت مبارک؟ آپلود؟ مسخره کردی منو؟

 عصبی نشو حالا. اون روحیه منطقیتو بیدار کن پگاه. نیاز دارمش.

پگاه می گه تغییر! مگه نمی گن تغییرِ هرباره، تولدی دوباره است و نمی دونم چیچی؟ بکوب از نو بسازش.

خوشم اومد دختر. هیچ جای این وبلاگ با حالِ یک سال پیشِ من سازگار نیست دیگه. بزن بریم بسازیمش. مگه نمی گن بهار فصل شروعی دوباره ست؟ طراوت و تازگی؟ بریم تازه شیم دیگه. آ ماشالا.

 

پگاه با یه نگاه تحسین آمیزی نشسته بود بغل دستم.کلی شعر خوندیم. اسم پیدا کردیم. عکس دیدیم. ببرها و بن بست های عاشق رو زیر و رو کردیم. 

راضی ایم از نتیجه ش.

خوش اومدی روژند! خوش اومدی رفیق! دیدی حالا کل وبلاگ مال تو شد؟

دمت گرم پگاه.

________________

روژند یعنی آفتاب.

ولی من هنوز از تلفظش مطمئن نیستم.

 

ش. قاف ۰۱ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۳۵ ۶ ۲ ۴۰۴

تماس برقرار شده (۶)

  • مینا ..
    سه شنبه ۱ خرداد ۹۷ , ۲۰:۲۱
    اول اینکه با اکانت خودم اومدم
    دوم اینکه جینکسسس به این پست گذاشتنمون در عرض ۱ ساعت و جینکسسسسسثثثثثثصصصصصص به وجود «پگاه» در پست جفتمون 
    و اینکه من از بارون گفتم و تو از آفتاب 
    خلاصه که جینکسسس ترین جینکسسس ِ دنیا بهت شایای شایانِ قدردانی و ای بزرگوار :]💜
    +فرست احتمالا 
    • author avatar
      ش. قاف
      ۱ خرداد ۹۷، ۲۰:۲۹
      می‌دونی جینکس ترررریییین چیه؟!
      من بین چندتا اسم مردد مونده بودم. یکی‌ش «ریژنه» بود. به معنای باران تند هنگام آفتاب!!
      و توضیح‌اش هم قرار بود این باشه:
      « و زلالی چشمه‌ساران از خورشید و باران سیراب می‌شود » !!
      آخ قشنگ ترین مینااا 💙💙✨
      تو با هرچی بیای خوش اومدی جانم.
  • شایان
    سه شنبه ۱ خرداد ۹۷ , ۲۰:۴۶
    الان اسم وبلاگم بر وزن وبلاگت نیست‌‌...ولی خوبه جناس ناقص افزایشیم با اسمت حفظ شده 😜

    الان روژند به چه زبونیه؟
    • author avatar
      ش. قاف
      ۱ خرداد ۹۷، ۲۱:۲۱
      مهم نیته بابا. باطن امر هرگز دچار تزلزل نمی‌شه. 😂 همین جناس تغییرناپذیر مهم تره. مگر اینکه بخوای اسمتو عوض کنی.
      + کُردیه. ولی جالبی‌ش هم اینجاست که تلفظشو مطمئن نیستم.
  • آسو نویس
    سه شنبه ۱ خرداد ۹۷ , ۲۰:۵۲
    هولی شت!!!!تو زندگی هممون داره بهار جوونه می‌زنه؟!
    حتی منم اومدم یه پست بهاری از تغییر بنویسم..
    شتاب کردم که آفتاب بیاید‌‌..
    • author avatar
      ش. قاف
      ۱ خرداد ۹۷، ۲۱:۲۴
      تو زندگی که نه، فقط از خواب‌آلودگی‌ش خبر هست، گفتم حداقل توو وبلاگم جوونه بزنه.
      + که آفتاب بیاید، نیامد؟!
      یا حتی میانِ آفتاب‌های همیشه زیباییِ تو لنگری‌ست..
  • Neg
    چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ , ۰۶:۱۴
    چه حرکت هیجان‌انگیزی..!
    • author avatar
      ش. قاف
      ۲ خرداد ۹۷، ۱۵:۴۴
      هیجان انگیزی از خودتونه
  • ع. ا.
    شنبه ۵ خرداد ۹۷ , ۰۹:۵۶
    گذاشته بودم این امتحان کذایی رو بدم با فراغ مغز (!) تمام بیام بخونمش. پنجره‌ی وبت باز بود ولی تا میومدم تو کروم یه پنجره‌ی جدید باز می‌کردم که حتا عکس جدید قالبت رو نبینم. می‌خواستم همه‌ی جذابیتش رو یه جا ببینم!
    پگاه. چه جالب. چه عجیب.
    خیلی زیباتر شده وبلاگت. مبارک باشه تولدش هم :))
    • author avatar
      ش. قاف
      ۵ خرداد ۹۷، ۲۲:۳۶
      زیبایی از چشماته.
      خوشحالم که مهمه برات با فراغ مغز خوندنش.
  • نیلوفر
    دوشنبه ۷ خرداد ۹۷ , ۱۰:۵۹
    یادم باشه تو یه فرصت خوب بخونمش !
    پگا !
    • author avatar
      ش. قاف
      ۷ خرداد ۹۷، ۱۸:۴۰
      یادم باشه یادت باشه یادت بمونه ^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

« _همسایه های کوچک! (با آنان چنین گفتم.)
گور ِ من کجا خواهد بود؟ »
« _در دنباله ی دامن ِ من. » چنین گفت خورشید.
« _در گلوگاه ِ من. » چنین گفت ماه.