تایتل قالب body { -webkit-touch-callout: none; -webkit-user-select: none; -khtml-user-select: none; -moz-user-select: none; -ms-user-select: none; user-select: none; } طراحی سایت سئو قالب بیان
زیرا که آفتاب، تنهاترین حقیقت ِ شان بود ..


و درست همون جایی که از همه دنیا خسته می شی میای سراغ من. چون گوش می دم. همیشه برای گوش دادن به تو وقت داشته م. حتی وسط میدون جنگ. وسط سیل. وسط کویر. وسط جنگل. وسط طوفان نوح. وسط آتیش. وسط قیامت. وسط بهشت. وسط جهنم. وسط مرگ.

 


+ Seul sur nos cendres, en équilibre
Mes poumons pleurent, mon coeur et libre
Ta voix s'efface de mes pensées ..

( تنها بر روی خاکستر خاطراتمان، آرام و ثابت

ریه هایم می گِریند، اما قلبم آزادست

صدای تو به آرامی از خاطرم محو می شود .. )


 

و من به روزی فکر می کنم که می خونی اینجارو. و می ترسم.

ش. قاف ۰۶ فروردين ۹۷ ، ۲۰:۵۶ ۸ ۲ ۵۲۹

تماس برقرار شده (۸)

  • Neg
    سه شنبه ۷ فروردين ۹۷ , ۰۰:۵۸
    بازم بنویس،
    بیشتر بنویس؛
    مرسی،
    خدافظ.
    🚶
    • author avatar
      ش. قاف
      ۷ فروردين ۹۷، ۱۳:۰۲
      فقط بخاطر تو ها.

      + البته اینکه حتی قرار هم نبود پست باشه. نوشته بودمش و واسه خالی نبودن عریضه ورداشتم پستش کردم :))
  • نیلوفر
    سه شنبه ۷ فروردين ۹۷ , ۱۷:۴۹
    یه جایی که هم کویر باشه هم جنگل هم دریا.
    • author avatar
      ش. قاف
      ۸ فروردين ۹۷، ۰۲:۵۱
      حتی اونجا هم می شنوم.

      + کی می ریم پس؟!
  • نیلوفر
    پنجشنبه ۹ فروردين ۹۷ , ۲۳:۵۴
    چند وقت پیش رفته بودیم که .
    الان تو راهیم  بازم .
    • author avatar
      ش. قاف
      ۹ فروردين ۹۷، ۲۳:۵۶
      جدی؟!
      من کجام پس؟
  • صخره .
    جمعه ۱۰ فروردين ۹۷ , ۱۰:۱۳
    إهم! اذن دخول به وبلاگ قشنگتون اقا؟:)
    سلام عرض شد 
    • author avatar
      ش. قاف
      ۱۰ فروردين ۹۷، ۱۳:۲۴
      به و به و به.
      سلام علیکممم. قدم رنجه فرمودین  :>
      اقا ما خیلی تعریف شمارو شنیدیما.
  • صخره .
    جمعه ۱۰ فروردين ۹۷ , ۱۴:۱۲
    وا خاک عالم [لبه چارقدش را با دندان جلو توی صورتش میکشد]
    تعریف از من؟^____^ 
    لطف بچه ها بوده:)
    • author avatar
      ش. قاف
      ۱۱ فروردين ۹۷، ۰۱:۵۵
      اختیار دارین قربان.
      بچه های مذکور اصولا خیلی رک ن خوششون نیاد تعریف نمیدن =))

      + موقتا کجا تشریف بردن اون وبلاگگگ ؟ داشتم به اعماقش رجوع میکردم :((( 
      [ جیغ و داد ]
  • نیلوفر
    جمعه ۱۰ فروردين ۹۷ , ۲۳:۳۰
    ,نمی دونم.
    • author avatar
      ش. قاف
      ۱۱ فروردين ۹۷، ۰۱:۵۳
      خاک بر سر من.
  • ع. ا.
    دوشنبه ۱۳ فروردين ۹۷ , ۱۳:۴۲
    بریم به بیان پیشنهاد بدیم یه یارو اضافه کنه ما زل بزنیم به دوربین گوشی، این یه فیلم‌ پنج ثانیه‌‌ای از چشمامون ثبت کنه به عنوان کامنت بذاریم این زیر. 🚶
    • author avatar
      ش. قاف
      ۱۴ فروردين ۹۷، ۰۲:۲۰
      سکوت جایزترینه واسش.
      منم زل زدنتو حس میکنم خودم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

« _همسایه های کوچک! (با آنان چنین گفتم.)
گور ِ من کجا خواهد بود؟ »
« _در دنباله ی دامن ِ من. » چنین گفت خورشید.
« _در گلوگاه ِ من. » چنین گفت ماه.