تایتل قالب body { -webkit-touch-callout: none; -webkit-user-select: none; -khtml-user-select: none; -moz-user-select: none; -ms-user-select: none; user-select: none; } طراحی سایت سئو قالب بیان
زیرا که آفتاب، تنهاترین حقیقت ِ شان بود ..


من، این آدمی که دلتنگیِ چند روزه از پا درآوردش، چه طور قراره تحمل کنه ماه ها و سالها دوری و فرسخ ها و دریاها فاصله رو ؟

چرا انقدر سخته بی اعتنایی؟

چرا آدمهایی برامون ارزشمندن که کوچکترین بدیهیات رو دریغ می کنن ازمون؟

قرارمون این همه دلتنگی نبود آخه قلبِ کوچکِ پیچیده و سردرگمِ من.

قرارمون این همه خستگی نبود.. این همه تشویش و بلاتکلیفی نبود..

بعضی آدمها هم بودنشون و رفتنشون مایه ی دلتنگی و عذاب وجدانه و هم نبودنشون..

 

+ و تا زمانی که علم هنوز نتونسته باشه قلب رو با یک فرمان از سوی مغزِ صاحبش رام کنه، هنوز درحال درجا زدنه.

+ برای ما، برای این همه دلتنگی

ای کاش خدا کاری کند...

ش. قاف ۱۶ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۵۵ ۳ ۲ ۳۳۶

تماس برقرار شده (۳)

  • Neg
    پنجشنبه ۱۶ شهریور ۹۶ , ۱۸:۱۲
    [در زیر پست جان بداد -رحمها الله-...]
    • author avatar
      ش. قاف
      ۱۶ شهریور ۹۶، ۱۹:۰۶
      نور به قبرت بباره ولی ارزششو نداشت.
      می ذاشتی در موقعیت شایسته تری دعوت حق رو لبیک می گفتی.
  • آسو نویس
    جمعه ۱۷ شهریور ۹۶ , ۲۳:۰۶
    سرم ک خلوت شد میام ی سری چیز میگم بهت
    • author avatar
      ش. قاف
      ۱۸ شهریور ۹۶، ۰۲:۱۶
      waiting for you.
  • ع. ا.
    شنبه ۱۸ شهریور ۹۶ , ۱۰:۰۹
    منم خوشالم خودم کامنتم نمیاد میام می‌شینم منتظر که ملت برات کامنت بذارن بخونمشون.
    • author avatar
      ش. قاف
      ۱۸ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۱
      کسی نمی ذاره چیزی :-اشک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

« _همسایه های کوچک! (با آنان چنین گفتم.)
گور ِ من کجا خواهد بود؟ »
« _در دنباله ی دامن ِ من. » چنین گفت خورشید.
« _در گلوگاه ِ من. » چنین گفت ماه.