تایتل قالب body { -webkit-touch-callout: none; -webkit-user-select: none; -khtml-user-select: none; -moz-user-select: none; -ms-user-select: none; user-select: none; } طراحی سایت سئو قالب بیان
زیرا که آفتاب، تنهاترین حقیقت ِ شان بود ..


سه و سی و هفت دقیقه ی صبحه. خسته م و برای فرار از خستگیام می خوابم. خسته تر می شم. ولی بازم خوابم نمی بره.

 

+ از دست آدما ناراحت نشید. چون ممکنه بعدا بفهمید نه بی توجه بوده ن، نه عمدا فراموش کرده ن. فقط ممکنه زیادی خسته باشن برای به یاد سپردن تاریخ های مهم. :|

+ خیلی کارا هست که تو دلم مونده انجام بدم. خیلیاشونو می دونم، خیلیاشونم نه. فقط می خوام بدَوَم. انقد بدوم تا جونم درآد و به هیچ جا نرسم. بعد ولو شم رو زمین.. بارون بباره و صورتمو خیس کنه. صدای خنده ی آدمایی که دوستشون دارم بپیچه توو گوشم.. اشک و نمِ بارون قاطی شه. باید یه جایی خالی شم. فقط می دونم که با خواب نمی تونم فرار کنم از خستگیم. فقط تشدیدش می کنه. پمپاژش می کنه به تمام بدنم.

+

They say it’s what you make, I say it’s up to fate

..It’s woven in my soul, I need to let you go

 

زشت نیست که انقد دارم پُست می ذارم؟ :|

 

ش. قاف ۱۸ مرداد ۹۶ ، ۰۳:۴۸ ۳ ۲ ۳۳۱

تماس برقرار شده (۳)

  • آسو نویس
    چهارشنبه ۱۸ مرداد ۹۶ , ۰۶:۲۲
    یادم میاد یه تایمی حس میکردم همه چیز تو زندگی برام تموم شده و دلم میخاد برم ی جای دووورر.یا برم جایی ک هیچی شبیه اینجایی ک هستم نباشه.
    و رفتم شهربازی=)))شاید بات نشه دیدمم ب دنیا عوض شد اصلن=))
    بس ک جیغ زدم و ترسیدم و اینا
    :-چرتگو
    +زشت منم:|ن پست گذاشتن تو:|
    • author avatar
      ش. قاف
      ۱۸ مرداد ۹۶، ۱۲:۵۲
      شهربازی واقعا زیباااست ! :-اشک شوووق
      + پارک ملتتت. اواسط شهریور.. که درختا هنوز جون دارن ولی زمین پر از برگای زرده. پاییزِ معلق بین رسیدن و نرسیدن!
      +پست گذاشتنم جداً زشته. حالا اگه پست درست و حسابی می ذاشتم باز یه چیزی. :|
      به خودت نگو زشت. بز.
  • ع. ا.
    جمعه ۲۰ مرداد ۹۶ , ۰۲:۴۶
    زشت من اگه رژ لب سبز بزنم ^-^
    اینو دیگه نمی‌شه انکار کرد. 
    • author avatar
      ش. قاف
      ۲۰ مرداد ۹۶، ۱۵:۲۰
      { ختم جلسه دادگاه}
  • ع. ا.
    جمعه ۲۰ مرداد ۹۶ , ۱۶:۵۹
    عه عه اون «م»ش جا مونده. 
    *منم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

« _همسایه های کوچک! (با آنان چنین گفتم.)
گور ِ من کجا خواهد بود؟ »
« _در دنباله ی دامن ِ من. » چنین گفت خورشید.
« _در گلوگاه ِ من. » چنین گفت ماه.