تایتل قالب body { -webkit-touch-callout: none; -webkit-user-select: none; -khtml-user-select: none; -moz-user-select: none; -ms-user-select: none; user-select: none; } طراحی سایت سئو قالب بیان
زیرا که آفتاب، تنهاترین حقیقت ِ شان بود ..


انگار ما آدما م گاهی نمی فهمیم چی می گیم. یعنی شاید در لحظه بدونیم چی داریم می گیم، شایدم بدونیم چی می خوایم بگیم، ولی از حرف هایی که بعد از اون تصمیم به زبون می آریم، چیزی نفهمیم. فقط بدونیم که من می دونم که داشتم به چه چیزی فکر می کردم، اما اینکه چه چیزی رو ابراز کردم، نمی دونم. ازم نپرس که حرفهایی که زدم کدوم یکی از افکارم بودن، چون حتا مطمئن نیستم که افکارِ خودم بوده باشن.

انگار در آنِ واحد، هجوم کلماتی رو به سمتِ مغزت احساس می کنی که هرگز به ذهنت خطور نکرده بوده ن. و بعدها که فکر می کنی بهشون ( اگر چیزی ازشون یادت بمونه البته، چون ان قدر هجومشون ناگهانیه که حتی فرصت فهمیدن شون رو هم پیدا نمی کنی، چه برسه که به یاد بسپری شون.) تنها چیزی که از خودت می پرسی اینه که من این حرفا رو زدم؟ واقعاً؟ برمیاد از من چنین چیزی؟

و این، دقیقا همون حسی ه که همیشه بعد از مرور کردن متن های قدیمی م پیدا می کنم.

حتا الآن هم نمی دونم چی دارم می گم. ولی احتمالا شما می فهمید. همیشه همینه. صاحب نظر هاج و واج از افاضات خویش و مخاطب غرق اندر اظهاراتِ او.

____________________________________

 سنجاق یک: سلام.

خوشحالم که هستید و وبلاگم رو می خونید چه بسا ارزش خوندن نداشته باشه.

ولی اگر می خونید، و درباره ی حرفهام نظری دارید، حتما برام بنویسید.

واقعا خوشحال می شم.

اینجا درباره احساساتم، و حرفهای نگفته ای که تو دلم مونده ن می نویسم. ( توضیحات وب رو در سمت چپ بخونید. )

هر چند وقت یکبار رفرش کنید صفحه م رو، بودنتون افتخاره.:) heart

 

ش. قاف ۲۳ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۱۲ ۳ ۱ ۴۲۲

تماس برقرار شده (۳)

  • مینا ش
    چهارشنبه ۲۴ خرداد ۹۶ , ۰۰:۱۶
    عه سایت جدید مبارک بابا :>>
    من تله نمیام وگرنه حتما گفتی تو گروه :))
    قالبش رو منم زیاد گشتم ولی چیز خاصی یافت نشد 
    مگر اینکه خودت بخوای درست کنی که اندکی زیاد وقت گیره 
    منم این اولین قالبم بود :))
    خلاصه که خوش اومدی کلی و میام بازم 
    توعم بیا و این داستانا 
    لینک هم شدی :]
    • author avatar
      ش. قاف
      ۲۴ خرداد ۹۶، ۰۰:۵۲
      سلام مینا! ><
      خوشحالم که اومدی!
      قالبشو خودم خواستم یه سری رنگاشو عوض کنم ولی متاسفانه کدنویسی سرم نمی شه و گند زدم :| =)
      مرسی بابت راهنمایی
      با اسم مینا لینکت کنم دیگه؟💚
  • پیمان محسنی کیاسری
    دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶ , ۰۶:۲۳
    سلام شایا(شایان؟) عزیز.
    تبریک می‌گم :) املای خیلی خوبی داری.
    فقط خیلی بهتر می‌شد اگه همه پستات رو با فونت همین پست می‌نوشتی! یه کم فنت پستای بالایی اذیت کن نیست؟ :)

    :راستی! ده تومن برای یک سال چیزی نیست، برنامه نویسا کلی زحمت کشیدن برای این سات، بخری خوشحال می‌شن :)
    • author avatar
      ش. قاف
      ۲۹ خرداد ۹۶، ۱۶:۵۵
      سلام!
      شایا درسته ^-^
      ممنون از لطفتون. نمی دونم خودم خیلی دقت نکردم به فونتش. اصلاح می کنم. (البته از پست های بعدی. چون پست اول فونت ش رو تغییر نداده بودم اینجوری شد. بعدیا رو تغییر دادم و نمیشه برگردوندشون به حالت نرمال)
       
      :اگه دستم تو جیب خودم بود همه امکاناتشو می خریدم! فعلا نیست آخه =) و اسکریپت برای بلاگفا و میهنبلاگ رایگانه. برای همین گفتم :)
  • ع. ا.
    دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶ , ۲۱:۴۷
    انگار در آن واحد هجوم کلماتی رو به سمت مغزن حس می کنی که هرگز به ذهنت خطور نکرده بوده ن.

    + آخ نمی دونی چه حس جذابیه بیام ببینم یه چیزی تو وبت (یا اینستات مثلا) هس که قبلا خودت فرستادیش برام! هر چند که این یکی به عنوان نمونه ای از اون یارو کپیه بود.
    • author avatar
      ش. قاف
      ۳۰ خرداد ۹۶، ۰۱:۰۲
      اگه می دونستم ان قد جذابه همیشه قبلش برای تو می فرستادم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

« _همسایه های کوچک! (با آنان چنین گفتم.)
گور ِ من کجا خواهد بود؟ »
« _در دنباله ی دامن ِ من. » چنین گفت خورشید.
« _در گلوگاه ِ من. » چنین گفت ماه.